Artikkeleita luotonhallinnasta
![Jos asiakas ei maksa laskua, toimenpiteisiin on hyvä ryhtyä mahdollisimman pian](https://assets.weststar.fi/ws/Asiakas ei maksa laskua, kuinka tulee toimia.jpg)
Mitä jos asiakas ei maksa laskua? 22.1.2021
Mitä tulisi tehdä, kun asiakas ei maksa laskuaan? Tätä kannattaa suunnitella jo etukäteen, mutta viimeistään maksun myöhästyessä on aika ryhtyä toimeen.
![Yrityksen maksuvaikeudet voivat yllättää, mutta ovat selätettävissä.](https://assets.weststar.fi/ws/Yrityksen maksuvaikeudet.jpg)
Yrityksen maksuvaikeudet 17.8.2020
Yrityksen maksuvaikeudet voivat olla täysin ennustettavissa tai tulla hyvin yllättäen. Katso miten yrittäjä voi ehkäistä rahavaikeudet ja taklata maksuvaikeudet tehokkaasti.
![Jokaisella yrityksellä tulee olla päivitetty luottopolitiikka](https://assets.weststar.fi/ws/Luottopolitiikka.jpg)
Yrityksen luottopolitiikka ja luottotappioriskien hallinta 28.5.2020
Yrityksen luottopolitiikka on osa luottoriskien hallintaa. Tavoitteena on välttää ja minimoida luottotappioita. Katso mitä huomioida luottopolitiikan rakentamisessa.
![Yrityksen luottotappiot voidaan minimoida oikeilla toimenpiteillä](https://assets.weststar.fi/ws/luottotappiot.jpg)
Luottotappiot ja miten ne voidaan välttää 14.4.2020
Yrityksen luottotappioita voi vähentää oikeilla toimenpiteillä. Katso 5 yleistä kysymystä luottotappiosta ja miten tappiot voidaan minimoida.