Ajankohtaista

Blogi

Jos asiakas ei maksa laskua, toimenpiteisiin on hyvä ryhtyä mahdollisimman pian

Mitä jos asiakas ei maksa laskua?
22.1.2021

Mitä tulisi tehdä, kun asiakas ei maksa laskuaan? Tätä kannattaa suunnitella jo etukäteen, mutta viimeistään maksun myöhästyessä on aika ryhtyä toimeen.
Jatka lukemista
Yrityksen maksuvaikeudet voivat yllättää, mutta ovat selätettävissä.

Yrityksen maksuvaikeudet
17.8.2020

Yrityksen maksuvaikeudet voivat olla täysin ennustettavissa tai tulla hyvin yllättäen. Katso miten yrittäjä voi ehkäistä rahavaikeudet ja taklata maksuvaikeudet tehokkaasti.
Jatka lukemista
Jokaisella yrityksellä tulee olla päivitetty luottopolitiikka

Yrityksen luottopolitiikka ja luottotappioriskien hallinta
28.5.2020

Yrityksen luottopolitiikka on osa luottoriskien hallintaa. Tavoitteena on välttää ja minimoida luottotappioita. Katso mitä huomioida luottopolitiikan rakentamisessa.
Jatka lukemista
Yrityksen luottotappiot voidaan minimoida oikeilla toimenpiteillä

Luottotappiot ja miten ne voidaan välttää
14.4.2020

Yrityksen luottotappioita voi vähentää oikeilla toimenpiteillä. Katso 5 yleistä kysymystä luottotappiosta ja miten tappiot voidaan minimoida.
Jatka lukemista

Ajankohtaista

Poikkeava aukioloaika
30.7.2021

Suljemme asiakaspalvelun poikkeuksellisesti perjantaina 6.8.2021 jo kello 16.00.

Poikkeava aukioloaika 16.10.2020
13.10.2020

Suljemme asiakaspalvelun poikkeuksellisesti perjantaina 16.10.2020 jo kello 13:30.

Asiakaspalvelumme aukioloaika muuttuu
31.8.2020

Asiakaspalvelumme palvelee 1.9.2020 alkaen maanantaista perjantaihin kello 8–18.