Ajankohtaista

Blogi

Pilaako perintä asiakassuhteen?
12.7.2021

On olemassa perintää ja asiakaslähtöistä perintää, joista jälkimmäinen auttaa yrittäjää säilyttämään asiakassuhteen perintätoimista huolimatta.
Jatka lukemista
Mitä huomioida perintätoimiston valinnassa?

Hyvän perintäkumppanin tunnusmerkit
18.3.2021

Tässä artikkelissa selvitämme mitä yrityksen olisi hyvä tietää ennen perintäkumppanin valintaa, sekä mistä tunnistaa hyvän perintätoimiston.
Jatka lukemista
Perintätoimistoihin liittyy paljon mielikuvia. Mikä osa niistä on totta ja mikä tarua?

Perintätoimistojen toiminta – Totta vai tarua?
16.12.2020

Perintään liittyy ymmärrettävästi jonkin verran negatiivisia mielikuvia. Selvitämme yleisimpien mielikuvien taustat ja todenperäisyyden tässä artikkelissa.
Jatka lukemista
Perintäkirjeen sisältöä voi olla hankala tulkita

Perintäkirjeen sisältö
18.11.2020

Perintäkirjettä ei tarvitse hävetä tai säikähtää. Tässä artikkelissa käymme läpi mitä perintäkirjeen sisältö tarkoittaa ja kuinka kannattaa toimia perintäkirjeen saadessa.
Jatka lukemista
Riitaista saatavaa ei peritä vapaaehtoisen perinnän keinoin

Riitaisan saatavan perintä
3.7.2020

Tässä artikkelissa käymme läpi, mitä laskun riitautus tarkoittaa, milloin saatava on riitainen ja miten toimia, jos velallinen kiistää maksuvelvollisuutensa.
Jatka lukemista

Ajankohtaista

Asiakaspalvelumme aukioloajat muuttuvat
6.10.2021

Kontio Perinnän asiakaspalvelu on 11.10. alkaen avoinna arkisin klo 9-16. Muina aikoina asiointi onnistuu verkkopalveluissamme. Toimeksiantojen lisääminen ja seuranta onnistuu KontioOnlinessa ja velallisten palvelut löytyvät OmaKontio -palvelusta.