Artikkeleita ja uutisia perinnästä
Pilaako perintä asiakassuhteen? 12.7.2021
On olemassa perintää ja asiakaslähtöistä perintää, joista jälkimmäinen auttaa yrittäjää säilyttämään asiakassuhteen perintätoimista huolimatta.
Hyvän perintäkumppanin tunnusmerkit 18.3.2021
Tässä artikkelissa selvitämme mitä yrityksen olisi hyvä tietää ennen perintäkumppanin valintaa, sekä mistä tunnistaa hyvän perintätoimiston.
Perintätoimistojen toiminta – Totta vai tarua? 16.12.2020
Perintään liittyy ymmärrettävästi jonkin verran negatiivisia mielikuvia. Selvitämme yleisimpien mielikuvien taustat ja todenperäisyyden tässä artikkelissa.
Perintäkirjeen sisältö 18.11.2020
Perintäkirjettä ei tarvitse hävetä tai säikähtää. Tässä artikkelissa käymme läpi mitä perintäkirjeen sisältö tarkoittaa ja kuinka kannattaa toimia perintäkirjeen saadessa.
Riitaisan saatavan perintä 3.7.2020
Tässä artikkelissa käymme läpi, mitä laskun riitautus tarkoittaa, milloin saatava on riitainen ja miten toimia, jos velallinen kiistää maksuvelvollisuutensa.
Ajankohtaista
Poikkeava aukioloaika 9.9.2024
Asiakaspalvelun poikkeukselliset aukioloajat:
torstaina 12.9 klo 9-12
perjantaina 13.9 klo 9-12
torstaina 12.9 klo 9-12
perjantaina 13.9 klo 9-12